Umíme zajistit následující úkony
1. Nákup nových vozidel
- Výběrové řízení: definice nejvhodnějšího řešení, oslovení dealerů/prodejců
vozidel, vypracování nabídky podle technických a finančních parametrů,
cenové vyjednávání - Koordinace nákupu – hlídání termínů, revize podmínek kupních a
úvěrových smluv, kontrola faktur - Zajištění financování a pojištění
- Registrace – přihlášení vozidla
- Nastavení CAR POLICY – základními pravidly a postupy zarámovat
způsob, jakým vozidla pořizujeme a spravujeme.
Výsledek: Efektivně pořízené vozidlo přistaveno k okamžitému používání
2. Průběh provozu vozidla
- Pravidelná kontrola stavu vozidel
- Monitoring GPS:
• sběr dat o nájezdu, servisních prohlídkách, STK, spotřebě, nákladech
na provoz a údržbu
• upozornění na pravidelnou prohlídku/STK
• statistiky/reporting: přehled a měření dat - Servis:
• revize autoservisů, opraven, pneuservisů a jiných dodavatelů
(nastavené podmínky, ceny, termíny, poskytované služby)
• pravidelné prohlídky a běžný servis, pneuservis, pojistné události
• kontrola a dohled nad servisními náklady (schvalování rozsahu oprav,
postupů a cen)
• četnost a potřeba servisu
• Kontrola FA – schválení/reklamace
• kompletní řešení pojistných událostí
3. Zajištění mobility
- Asistence
- Náhradní vozidlo
4. Dodavatelské faktury
- Přehled nad veškerými provozními náklady vozového parku
- Do účetnictví vstupují pouze oprávněné FA po kontrole
- Reklamace dodavatelských faktur
5. Průběžné poradenství
TCO – Total Cost of Ownership – celkové náklady spojené s vlastnictvím
vozidla
- Analýza celkových nákladů na oblast firemních vozidel v jakémkoliv režimu
užívání - Náklady na pohonné hmoty, dálniční známka, silniční daň, povinné i
nepovinné pojištění - Náklady na servis, opravy, pneuservis
- Vyčíslená amortizace a ztráta hodnoty vozidla v čase
- Financování náklady vozidla
Přepočteno na Kč/1km - Efektivní kompromis mezi snižováním nákladů a zvyšováním
zaměstnanecké spokojenosti - Průběžné vyhodnocování nákladů na provoz
- Identifikace odchylek od plánovaných hodnot, jejich řešení a náprava
- Odpovídá na otázky: V jaký okamžik je vozidlo vhodné prodat nebo jak
dlouho si ho ještě ponechat - Porovnává varianty vozidel a jejich ekonomičnosti
- Stanovení zůstatkové ceny
Zcela zásadní nástroj pro vedení společnosti k managementu flotily!!
6. Re-marketing
- Prodej a obměna vozového parku
- Kontrola vozidla a stavu na konci užívání nebo při výměně uživatele
• Stanovení odpovědnosti za konečný stav s ohledem na CAR POLICY
Prodej:
Zvolení způsobu prodeje
A) Vlastní prodej
B) Výkup
• Provedení všemi kroky prodeje
• Nacenění tržní/výkupní ceny
• Zadání na prodejní kanály
• Příprava prodejních dokumentů
• Odregistrace – ukončení pojištění
• Fakturace
Níže naleznete přehledně seřazené naše služby

Monitoring = vychází z GPS modulu zabudovaného v autě
GPS vlastní/GPS instalace – správa výsledných dat
– Podrobná statistika a report
– Upozornění na blížíc se pravidelný servis nebo STK vč. Objednání
– Kniha jízd, tankování a výdaje
– Styl jízdy
– Soukromé a služební cesty
– Cestovní náklady – diety, měření paliva
Co můžete od profesionální správy vozového parku očekávat?
Optimalizujeme náklady na provoz a údržbu vozidel v souladu s
rozpočtem firmy. Zvyšujeme produktivitu a kapacitu zaměstnanců.
Řešení přebírá kompletní agendu. Lidé ve firmě se tak mohou na plno
věnovat své pracovní činnosti. Jednotné řešení dává do této oblasti
přehled a pořádek.
Následný re-marketing má za úkol minimalizovat ztrátu co
nejvýhodnějším řešením prodeje vozidla a jeho vyřazením z flotily.
Cílem je: nastavit optimální řešení managementu flotily, poskytnout
kontrolu a průběžné poradenství. Snížit náklady, zvýšit produktivitu za
použití vhodných nástrojů.
Najdete nás na adrese
Cyrilská 7, 60200 Brno
+420 602 588 077
Tady nám můžete zavolat.
podpora@hosekpitstop.cz
A tady napsat.